LA ROCHE-POSAY İLE CİLT RUTİNİM...

merhaba arkadaşlar...
     Bugün sizlere biraz cilt bakımımdan bahsedeceğim. Çok fazla ürün kullanmadığım için kısa bir yazı olabilir ama benim gibi problemli bir cilde sahipseniz belki yardımım dokunur dedim. Benim cildim karma ama T bölgem fazlaca yağlı ve aşırı derecede nem problemim var( su içmek gibi bir alışkanlığım yok da). Pullanma, büyük gözenekler, Siyah nokta ve bölgesel akne problemleri yaşıyorum. Anlayacağınız ne ararsanız var. Zaman zaman hassasiyet sorunum oluyor ve mevsimsel değişmeler de cabası.

     Neyse artık kullandığım ürünlere geçelim. Bir çok marka denedim ve her zaman tam anlamıyla bir verim alamadım. Çünkü cildim çok çabuk alışıyor ve alışınca kullandığım ürün artık işlevselliğini yitiriyor. Bunun için aynı ürün üzerinde tekrarım yok. Yüzümü yeni tanıştığım ve temizlediğine inandığım bir ürün olan la roche posay tolerıane (creme mossante purıfıante) ile yıkıyorum.

     Çok az bir miktar almam yetiyor. Nemli elimde köpürterek yüzüme uyguluyorum ve yıkıyorum. Sadece yüzümü biraz kurutuyor ve yıkadıktan sonra yüzümün gıcırdamasını sevmiyorum. Bu arada bu ürünleri bir cilt uzmanı aracılığı ile cilt analizi sonucunda aldım. Yüzümü yıkadıktan sonra tonik kullanmıyorum. Çünkü pullanma ve hassasiyet olduğu için cildim daha çok tahriş oluyor. Tonik yetine bazen sakinleştirmek adına cildime gül suyu ile masaj yapıyorum. Nemlendirici olarak yine la roche posay kerıum ds creme kullanıyorum. Bu krem pullanmalarımı gideriyor ve ölü deriden kurtumamı sağlıyor. Bir nevi peeling görevi görüyor ama nemlendirerek tabi ki. Bu kremi sadece akşamları sürüyorum ama kış daha da arttıkça sabah akşam kullanacağım sanırım. 


     Sabah kullandığım nemlendirici ise (aslında buna nemlendirici denilmez ama) la roche posay effaclar duao. Aslında bu krem bir akne kurutucu. Ben ilk başlarda tüm yüzüme kullandım ama her tarafım akne doldu. Daha sonra sadece akneler üzerine sürüyorum ve iki günde etkisini gösteriyor. 





     Haftada bir ya da iki defa kahve telvesiyle peeling yapıyorum. En sevdiğim işlem de bu oluyor. Cildimi sevmekten kendimi alamıyorum. mis gibi oluyor resmen.
Resimler konusunda acemiyim ve fotoğraf makinem o kadar iyi değil kusura bakmayın.
Teşekkürler...
Mutlu hayatlar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORİFLAME 2FX MASCARA

REXONA SEXY FRAGRANCE ROLL ON DEODORANT