AVON SUPERSHOCK GEL EYELİNER (JEL GÖZ KALEMİ)

Merhaba arkadaşlar...


Bugün sizlere avon'da devrim yaratan bir ürünü bloglayacağım. Bahsettiğim ürün başlıktan da anlayacağınız gibi supershock jel göz kalemi. Sanırım avon bu ürünü her zaman satışa sunmuyor, Çünkü bir senedir arıyorum ama daha yeni karşılaştım. Karşılaşmışken de kaçırmak istemedim. İyi ki de kaçırmamışım diyorum.

Neyse ürünün yapısından bahsedeyim artık değil mi? :) Ürün ismi gibi gerçekten de jel kıvamlı. Hatta bir fırça üzerine az bir miktar sürüp fırça ile birlikte bile uygulanabilir. Sürümü çok kolay. Kalemi sürerken resmen hissetmiyorsunuz o kendiliğinden göz kapağınızda kayıyor gibi. Kremsi bir yapısı olduğu için çabuk bitebilir gibi geldi bana. Jel olduğu için akma yapar diye düşünmeyin sabitlenmesi çok çabuk oluyor. Uzun süre kalıcılığı var, akma ve bulaşma yapmıyor.

Ben bir tek temizlemesinde sorun yaşadım. Bilmiyorum yanlış mı temizledim ama bioderma h2o ile temizlemeye çalıştım ama hep bulaştı. Sonra bir krem yardımıyla sileyim dedim bu sefer de tahriş olduğundan sanırım gözümü ve çevresini yaktı. En sonunda yüz yıkama jeliyle yüzümü ve göz çevremi yıkadım biraz kalıntılar kalsa da çoğu çıktı. Her şey güzel hoş ama sanırım bunun için özel bir göz temizleme ürünü almalıyım. 

Resimler internet kaynaklıdır.Güzel bir fotograf makinesi aldığımda kendi çekim fotoğraflarımı kullanacağım. 

Teşekkürler...
 Mutlu hayatlar...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORİFLAME 2FX MASCARA

REXONA SEXY FRAGRANCE ROLL ON DEODORANT