NİVEA "FRESH NATURAL DEODORANT"


Merhaba arkadaşlar...





     Bugün yazımda sizlere yeni keşfettiğim ve vazgeçilmezim olabilecek bir deodoranttan bahsetmek istiyorum. Bazı sağlık sorunlarından dolayı kullandığım kişisel bakım ve kozmetik ürünlerinde değişime gitmek zorunda kaldım. Bu esnada kullandığım çoğu ürünün aslında bana ne kadar çok zarar verdiğini anlamış oldum. Bu zorlu dönemden sonra çok olmasa da bir takım değişikliklere gittim.İlk olarak deodorantımı değiştirdim.






     Kokusu ile beni maziye götüren bu deodorant tam bir nivea krem kokuyor. Çocukluğumun anne kremi diyebilirim. Beni cezbetmesinin sebebi alüminyum içermemesi oldu. Aslında sağlık açısından bu üründen daha iyi olan ürünler de üretilmekte fakat bana ve bütçeme en uygununun bu ürün olduğuna karar verdim. Benim için diğer bir artısı ise pudrasız olması oldu. Ben deodorantların pudra hissini hiç sevmiyorum. Kalıp gibi koltuk altımda duran yeri geldiğinde kıyafetlerime bulaşan o pis yaratık.





     Ürünü aslında bir blogger sayesinde merak ederek gidip baktım ve alüminyum olmadığını da görünce hemen kaptım. Cam şişede olması da benim gayet hoşuma gitti. Basınçlı bir şişede değil. Parfüm şişeleri gibi bir pompaya sahip. İki fıs bir koltuk altına yetiyor da artıyor bile. Diğer basınçlı şişelere göre daha bereketli sanki. Ben günde üç dört defa kullanmama rağmen hala yarısındayım.





     24 saat ter kokusu önler diyor ama bu konuda çok ümitli değilim ki zaten işinizi 24 saate bırakmayın derim. En azından diş fırçalamak gibi günde 2 defa kullanın deodorantınızı. Benim normalde bir ter kokusu sıkıntım da yok. Bu konuda pek bir yardımım dokunmaz. Ama hafif kokulu ve temiz bir hiç bırakan bir deodorant istiyorsanız bir deneyin derim.


     Bu arada ürünün fiyatı aldığınız yere göre 8-12 tl arası değişiyor.









Mutlu hayatlar...


Teşekkürler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORİFLAME 2FX MASCARA

REXONA SEXY FRAGRANCE ROLL ON DEODORANT