VASELİNE "SPRAY KREM"

Merhaba arkadaşlar..
         Bugün de sizlere benim için çok büyük bir kolaylık olan bir üründen bahsedeceğim. Tembellik başa bela olunca böyle ürünler de kahraman niteliği taşıyor. Basettiğim ürün vaseline in yeni çıkardığı bu sprey kremleri. Ben daha önce bunu düşünmüştüm ama vaseline fikrimi çalmış :p . 


         Sevgili vlogger be blogger Merve ÖZKAYNAK favori ürünlerinde gösterdiği bu ürünü resmen uçarak watsons a gidip aldım. Eve geldiğimde poşetinden çıkarıp direk kullandım ve "merve bunu az övmüş." dedim resmen... 


         Sprey bir ürün olduğu için sürümü çok kolay. Ürün su bazlı olduğu için vücudunuzda herhangi bir ağırlık yağlılık hissi yaratmıyor. Emilimi çok kolay. Benim bildiğim 3 koku seçeneği var sanırım. Benim bulunduğum watsons da 3 tane vardı en azından. Bu arada kokusuna bakmadan aldım çünkü ürünün tester seçeneği yoktu deneyemedim ve koklayamadım haliyle. Ama kokusundan inanılmaz memnunum. Resmen vücut spreylerimi bir köşeye atmamı sağladı. Banyodan çıkıyorum ve kolayca kremleniyorum. kokusu ile de muhteşem bir parfüm etkisi sağlıyor. Yüzyılın icadı diyorum başka birşey demiyorum :) .



       Fiyat konusunda da gayet makul bir fiyatı var. Ben 17 TL gibi bir fiyata aldım. Eğer siz de krem sürmek konusunda çok fazla zaman harcamak istemiyorsanız ve vücudunuza nem için ayrı koku için ayrı ürünler kullanmaktan sıkıldıysanız koşun alın ve kullanın. Şiddetle tavsiye edilir... 

Mutlu hayatlar...

Teşekkürler...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORİFLAME 2FX MASCARA

REXONA SEXY FRAGRANCE ROLL ON DEODORANT