ORİFLAME 2FX MASCARA

Merhaba arkadaşlar...


     Bugün sizlere değişik aplikatörlü bir maskaradan bahsedeceğim. Bu maskarayı alırken aslında başka şekilde olduğunu zannediyordum ve birçok kişi de öyle zannetmişler. Maskara elime geçtiğinde ise bir müddet anlamak için inceledim. Sonunda anladım da:) Şöyle ki kısacası; bir fırça iki ayrı bölme içinden geçiyor. İlk bölme yani gri kapaklı yer fazla ürün içeren bir fırça ile dolgunluk vermeyi vaat ediyor. Siyah kapaklı kısım ise daha az ürün ile uzun kirpikler vaat ediyor.

     Ben en çok siyah kapağı kullandım.  Hacim sağlayan bölümü kullanmamamın sebebi sevmediğimden değil hacimli kirpikleri günlük makyajlarda kullanmadığımdan uygulamadım. Maskara favorilerim arasına girebilecek bir maskara oldu.
   


     Sabitlenmesi, uzunluk ve dolgunluk vermesi tam da benim kullanımıma uygun. Herhangi bir topaklanma ve ya bulaşma, dökülme, akma olmadı. İlk kullanımlarda daha sıvı bir ürünken sonralara doğru daha koyulaştı. Ama bunun bir olumsuzluğu olmadı. Aslında diğer birçok maskara ile aynı özelliklere sahip. Sadece ambalaj sayesinde farklılığı var diyebilirim. Temizlemesi de kolay. Herhangi bir göz veya makyaj temizleme ürünleriyle zahmetsizce temizlenebiliyor.




     Benim bu maskara ile ilgili izlenimlerim bu kadar. Unutmuş olduğum konular olabilir. Sizin de eklemek istediğiniz ya da gözlemlediğiniz farklı yönleri varsa yazarsanız sevinirim.

Teşekkürler...
Mutlu hayatlar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

REXONA SEXY FRAGRANCE ROLL ON DEODORANT