can sıkıtısı yazılarından...

Merhaba...
      Uzun zamandır yazmıyorum. Çünkü karar verdiğim birçok şeyi yerine getirmediğim gibi bunu da aksattım. Şuan müzik dinliyorum ve olduğum yerde değil de çok farklı bir ortamda yazıyor gibiyim. Müzik işte alır götürür insanı uzaklara, olmak istediği yere... Ne yazacağımı hala bilmiyorum. Yazılarımı paylaşmak istiyorum ama saçma kaçar diye koyamıyorum. Çünkü daha sonra okuduğumda bana da saçma gelen yanlarını buluyorum. Garip değil mi!.. Şimdi gidip kendime bir kahve yapacağım ve kapalı penceremden hayallerime bakacağım. Her zaman yaptığım gibi hayal ülkeme gideceğim. Zira buralar baya sıkıcı... Ya da bana öyle geliyor bilmiyorum. Tatil yapıyorum, geziyorum, uyuyorum, dinleniyorum... Ama bir türlü kendime gelemiyorum. azimli bir şekilde çalışıyorum, yoruluyorum ama yine de güzel bir uyku uyuyamıyorum. Böyle olunca da ne yapacağımı şaşırıyorum. Garip değil mi... Bence de çok garip... Bu arada para biriktirmeye başladım. Kendime prof. makine alacağım. isterse bir yıl isterse 10 yıl olsun alacağım. Gittiği yerlerde hayatı çekeceğim. Hiç olmazsa bu hayalimi yerine getireceğim. Bilmiyorum, yazacak çok şeyim var aslında ama ne cümle kurabiliyorum ne de kendime anlatabiliyorum. Kitaplarım bitti ve yeni kitap alamadım. Okuyamıyorum ve bu beni deli ediyor. Kötü bir huyum var kütüphaneden kitap alıp okuyamıyorum. Kısıtlı zaman, benim olmayan bir kitap okumak hiç cazip gelmiyor bana. Yakın zamanda yazılarıma devam edeceğim. Bunu yapacağım, yapmalıyım...
Teşekkürler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORİFLAME 2FX MASCARA

REXONA SEXY FRAGRANCE ROLL ON DEODORANT