OJE HASTALIĞIM TUTARSA...:)

merhaba arkadaşlar..


     Bu yazımda size bu aralar hastalık haline getirdiğim oje takıntımı anlatacağım.

     Normalde ben çok fazla oje kullanan hatta hiç kullanmayan biriydim. küçük yaşlarda çok hevesliydim ama ailevi yasaklardan dolayı o hevesi alamamışım ki bu zamanda patlat verdi diye düşünüyorum:) Şaka bir yana çok para harcar oldum bu konuya. Önceden sürsem de parlatıcı ya da açık renkler, tırnak bakımı için cilalar kullanırdım. şimdi koyu, mat, ışıltılı, şekilli yani anlayacağınız her türden sürüyorum. Tırnaklarım boş kalsın istemiyorum. Bunun bir nedeni de artık kendime bakımlı olmak için söz verdiğim ve bloglar, youtube dan birçok kişiden bu konuda yardım almaya başlamam olabilir. Bu oje sevdasıyla birlikte aseton ve oje çıkarıcı losyonlar bitirmeye başladım. Arkadaşlar da yeter artık demeye başladı:) Maalesef bir sorun da şudur ki; istediğim türde oje bulamıyorum. Çünkü yaşamış olduğum yerde kozmetik adına hiçbir yer yok. Küçük bujiteri tarzı yerler var ama istenilen ürünler mevcut değil. Bir tane kozmetik dükkanı var ama olabildiğince sahte ürünle dolu. İlk zamanlarda gerçek olduğunu sandığım sonradan araştırarak sahte olduğunu anladığım için o dükkanı kullanmıyorum. Bu tür alışverişlerimi internet üzerinden yapıyorum. Çoğu zamanda seyahat sırasında gratis veya watsons bulursam hemen koşup yüklü bir miktar alışveriş yapıp babamdan azarı işitiyorum ama olsun.:) 
Herkese mutlu zamanlar...
Her şey gönlünüzce olsun ...:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORİFLAME 2FX MASCARA

REXONA SEXY FRAGRANCE ROLL ON DEODORANT