Saç bakımı


Merhaba arkadaşlar ...
Bu yazımda başlıktan da anlayacağınız gibi saç bakımımdan bahsedeceğim. Önceki zamanlarda dermatit denilen bir deri hastalığım olduğunu öğrendim ve bütün saç ürünlerimi ve rutinimi değiştirdim. Artık dermatolojik şampiyonlar kullanmaya başladım. Ilk olarak ducray markasının seboreik dermatit şampuanı ve deri sakinleştirici şampuanını kullandım. Ikisine de bayıldım. Saçlarıma çok iyi geldi ve onardığına inanıyorum. Ama yine de extra ürün kullandım. Bunların başında tabi ki saç kremi geliyor. Biraz da saçlarımın çabuk uzaması için çam terebenti yağı aldım. Saç uzatma konusunu internette araştırdım. Çok fazla kür var bu yüzden kür uygulamak istemedim. Daha doğrusu hangisini uygulasam karar veremedim. Bir tanıdığım saç örüğünün saçı uzattığını söyledi. Benim saçım örülmeye müsait olmasa bile ufak tefek ördüm. Artık mümkün oldukça örüklü modeller kullanıyorum. Saçımı topuz yapmamaya çalışıyorum ve salık bırakıyorum. Isı kullanmamaya gayret göstericem. Ilerleyen zamanlarda tekrar bu konu hakkında yazıcam. Değişiklikler oldu mu ya da ürün değişimi oldu mu onları bildireceğim. Kullandığım ürünlerin resmini aşağıya koyacağım. Eğer sizin de dermatit sorununuz varsa ya da saç uzatma halkında başka yöntemleriniz varsa bana yazarsanız sevinirim. 
Mutlu kalın... 
Fotoğraflar internet üzerinden temin edilmiştir. Teşekkürler !... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ORİFLAME 2FX MASCARA

REXONA SEXY FRAGRANCE ROLL ON DEODORANT